Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťah medzi poskytovateľom služieb (ďalej len "Poskytovateľ") a zákazníkom (ďalej len "Zákazník") v súvislosti s poskytovaním služieb tvorby a správy webových stránok.
Uzavretím objednávky alebo použitím našich služieb Zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.
Poskytovateľ poskytuje nasledujúce služby:
Rozsah poskytovaných služieb je špecifikovaný v objednávke alebo zmluve o poskytovaní služieb.
Objednávka sa uzatvára prostredníctvom objednávkového formulára na webovej stránke, e-mailovou komunikáciou alebo písomnou zmluvou. Poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku bez uvedenia dôvodu.
Zákazník je povinný poskytnúť všetky potrebné informácie a materiály pre vytvorenie webovej stránky v dohodnutom termíne. Prípadné oneskorenie dodania materiálov môže predĺžiť dobu realizácie projektu.
Zmeny v objednávke po začatí realizácie sú možné len po vzájomnej dohode a môžu byť zpoplatnené podľa aktuálneho cenníka.
Ceny služieb sú uvedené v cenníku alebo v objednávke. Všetky ceny sú uvedené v EUR a sú vrátane DPH, ak Poskytovateľ nie je oslobodený od platenia DPH.
Platba sa realizuje v súlade s dohodnutými podmienkami:
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej vystavenia, ak nie je dohodnuté inak. V prípade meškania s platbou si Poskytovateľ vyhradzuje právo pozastaviť poskytovanie služieb.
Doba realizácie projektu je uvedená v objednávke alebo zmluve. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať dohodnuté termíny, avšak za oneskorenie spôsobené zákazníkom (nesplnenie povinností, oneskorené dodanie materiálov) nezodpovedá.
V prípade výrazného oneskorenia z dôvodu Poskytovateľa má Zákazník právo na zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy.
Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od jej uzatvorenia bez uvedenia dôvodu, ak sa zmluva uzatvorila na diaľku (napr. cez internet).
Pri zrušení objednávky po začatí práce:
Poskytovateľ poskytuje záruku na bezchybné fungovanie vytvorenej webovej stránky počas 12 mesiacov od dodania. Záruka sa nevzťahuje na zmeny vykonané tretími stranami alebo zákazníkom.
Reklamácie môžu byť podávané:
Poskytovateľ je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej prijatia.
Po úplnej úhrade faktúry prechádzajú práva na vytvorenú webovú stránku na Zákazníka. Poskytovateľ si vyhradzuje právo používať vytvorenú prácu vo svojom portfóliu.
Použitie tretích strán (šablóny, pluginy, knižnice) sa riadi licenčnými podmienkami týchto produktov. Zákazník je povinný dodržiavať tieto licencie.
Spracovanie osobných údajov sa riadi našou politikou ochrany osobných údajov, ktorá je dostupná na stránke Ochrana údajov.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť tieto obchodné podmienky. O zmene budú zákazníci informovaní prostredníctvom webovej stránky. Zmeny nadobúdajú platnosť dňom zverejnenia.
Datum poslednej aktualizácie: 7. novembra 2025
V prípade otázok alebo spochybnení týkajúcich sa obchodných podmienok nás môžete kontaktovať:
Email: info@lacne-webstranky.sk